Strona, która zarabia - jak taką stworzyć?

Pozycjonowanie stron - niezbędne do reklamy firmy
Branża SEO od w każdej sytuacji opierała się na treści, natomiast w ostatnich latach nacisk kładzie się już nie tylko i wyłącznie na tekst jako taką, ale na treść dobrą, wartościową, przydatną z perspektywy użytkownika. Tym samym coraz częściej zetkniemy się z pojęciem content marketingu, oznaczającym właśnie tworzenie treści wartościowej - czy to na samą stronę, czy to na social media, czy to na serwisy filmowe.
Pierwszym i bardzo istotnym miejscem do publikacji takiej treści jest nasza strona.



Kiedyś optymalizacja opierała się zwyczajnie na opisach do dziedzinie, opisach towarów i tym podobne. z założeniem, że nikt ich nie czyta. Dziś wiemy, że wyżej wymienione mogą wpływać (pozytywnie albo negatywnie) na decyzję zakupową klienta, na budowanie naszego wizerunku i zaufania do naszej marki, dlatego - w ramach SEO - wszyscy o taką treść powinniśmy zadbać.
Nie tylko i wyłącznie strona!
Oczywiście rozpowszechnianie strony w sieci nie może ograniczyć się do publikowania (nawet najciekawszych) wpisów na stronie czy na połączonym z nią blogu internetowym. Poza tym należy zadbać o tekst:

Na naszych profilach społecznościowych;
W ramach e-mail marketingu (newslettery!);
Na wspomnianych wortalach z filmami.

Jak więc widać, tradycyjne linkowanie musi zostać uzupełnione - nie wystarczy już jedynie pisanie precli i dodawanie kiepskich tekstów do katalogów.
Szczególne znaczenie filmów tematycznych
Skoro już też o stronach filmowych wspomnieliśmy, warto pamiętać, że to właśnie taka forma content marketingu - wraz z blogami - uchodzi dziś za najbardziej przyszłościową. Internet staje się bowiem następcą popularnych mediów, takich jak telewizja, dlatego wszyscy fachowcy od reklamy zachęcają do skorzystania z tego trendu. Dotyczy to zwłaszcza firm, które sprzedają produkty bądź usługi mogące zainteresować ludzi młodego pokolenia. Sklepy odzieżowe, sklepy komputerowe, sklepy muzyczne, fitness cluby - wszystko to powinno być promowane właśnie przez nowocześnie podaną treść - czy to w formie artykułów eksperckich, czy to w formie eksperckich filmów. Wtedy także zbudujemy swój wizerunek specjalisty, zwiększymy liczbę potencjalnych i stałych klientów, a w konsekwencji po prostu w dodatku zarobimy.
Podsumowując, klasyczna optymalizacja i klasyczne pozycjonowanie stron powinny zostać uzupełnione o przyszłościowe rozwiązania uwzględniające współczesne standardy (z content marketingiem na czele). Wyłącznie tak w pełni wykorzystamy potencjał tkwiący w internecie.
Zobacz więcej: sklep realizujący linkowanie.